2013 m. liepos 12 d., penktadienis

Telemano savaitė #33


Dexter. 8 sezonas. 2 serija
Mano pasąmonė yra keistas dalykas, kadangi praėjusią savaitę aš tiesiog mėgavausi "Deksterio" nesėkme ir atvirai tikėjausi, kad serialas toliau kurs žemo lygio serijas, bet tarsi iš dalies galvojau, jog ilgainiui viskas susitvarkys. Bet vis tiek nustebau kai pamačiau, jog ši serija turėjo potencialo ir jį iš dalies išnaudojo. Man tikrai patiko sumanymas atskleisti daktarės sąsajas su Deksteriu ir netempti gumos šiuo atveju, tačiau žinant šio serialo banalumą, drąsiai galima galvoti apie kitą variantą. Tai gali nebūti vienintelė daktarės paslaptis ir ji laisvai gali tapti pagrindine šio sezono žudike, kuo aš dabar pilnai ir tikiu (jeigu tai būtų kitas serialas, aš galvočiau, kad tokia mintis yra peršama įtartinai įkyriai, bet su "Deksteriu" prie banalumo aš pripratau). Debrą padaryti žudike irgi nėra pats originaliausias sumanymas, bet tenka pripažinti, kad scenos susijusios su šia tema man tikrai patiko ir buvo įgyvendintos gana gerai (pasirodo Hallas režisavo šią seriją ir debiutas buvo visai gražus). Aišku, su Kvino ir Batistos istorijomis šis sezonas niekada iš manęs nesulauks visiškų pagyrimų, kadangi vaikeli, toks siužeto bukumas man dar nėra matytas niekur. 6/10

Under the Dome. 1 sezonas. 3 serija
Apokaliptiniai filmai ir serialai labai dažnai sulaukia pagyrų dėl savo draminės pusės todėl, kad nors jie yra fantastiniai kūriniai (žanro prasme), jie nuveda žmones į ekstremalias situacijas ir iš to išeina puikūs veikėjai. Apie tokius dalykus su šiuo serialu sunku ir bekalbėti. Čia yra trečia diena po liuku, kurio neįmanoma įveikti, o didžiausia drama kol kas yra išsikrovę telefonai. Didesnio stereotipų kratinio po "Revolution" peržiūros (sezoną pribaigiau visą ir kada nors, kai atsibos gyventi, apie jį parašysiu) dar nemačiau. Vaikai čia yra ypatingo bukumo, kokie dažniausiai ir būna Holivudo filmuose. Radijo pranešėjai, telepatiniu būdu tiesiogiai pranešantys informaciją, kurios jie nemato, mėgaujasi šlove ir pripažįsta žinių naudą (draminis elementas!). Kraupus vaikinukas, bunkeryje laikantis mylimąją, nukeliauja į požemius, bet po liuku palįsti negali, todėl namo kaip niekur nieko keliauja su jį sekusia reportere - turbūt nesąmoningiausias serijos momentas (beje, kažkur liukas turi baigtis, nebent jis lenda kiaurai per visą planetą, išnyra Kinijoje ir tampa antro sezono tema; aš žiūrėčiau). Ir žinoma, nepamirškim Barbės ir Džimo santykių, kurie kulminaciją pasieks turbūt sezono pabaigoje ir baigsis išsikalbėjimu. Beviltiška dramos prasme, absoliučiai jokių pastangų istorijoje, jokios intrigos, o bet tačiau tai yra vasara, ir jeigu šitą dalyką pradėjau, kankinsiuos jau iki galo. 2/10

Savaitės serialas - Dexter

Savaitės scena - Dexter. Daktarės paslapties atskleidimas

Savaitės citata - Under the Dome. 'The Simpsons Movie totally saw the dome coming'

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą