2013 m. liepos 27 d., šeštadienis

Telemano savaitė #35


Dexter. 8 sezonas. 4 serija
Aš tikrai negaliu sakyti, kad kažko tokio nesitikėjau ir man šios serijos pabaiga tikrai nėra netikėtumas. Aš galvojau, jog Debra bandys nužudyti Deksterį, bet kada ir kaip tikrai nenutuokiau (nors banalu, bet visgi manau, jog pagrindinį šios istorijos kozirį scenaristai laiko sezono pabaigai). Bet tai man ir nebuvo šios serijos vinis, nes su bandymu nužudyti bus prikurta tik nereikalingų ir besikartojančių intrigų tarp brolio ir sesės. Kas mane šįkart labai sužavėjo yra Vogel ir Debros scenos. Man tai - ir tai sakau labai rimtai - atrodo kaip geriausias dalykas šiame seriale nuo ketvirto sezono Trejybės žudiko, ir jei viskas bus įgyvendinta aukštu lygiu, tą istoriją galima netgi pralenkti. Vogel argumentai yra visai kitokie nei esu įpratęs matyti šiame seriale - jie yra negirdėti ir, bent jau man, netikėti, todėl susimąstyti kelis kartus tikrai privertė. O Carpenter čia rodo aukščiausią lygį ir prisiekiu, ji kitais metais privalo būti nominuota bent kažkam. Deksterio supykimas ant Vogel yra kiek ištrauktas iš konteksto ir net neabejoju, jog jis pas ją dar grįš, todėl tai tebuvo laiko užmušinėjimas. Kalbant apie šio sezono žudiką, jo protingumas yra labai kvaila istorija, nes, pripažinkim, jis bendrai istorijai nieko nepadarys, tik penkis kartus pergudraus Deksterį kol šis jį nužudys. Ir nepamirškim Kvino, kurio ateitis dabar priklauso nuo jo geriausio draugo ir kuris susidūrė su kažkokia dilema ir man tai tiesiog neįdomu. Nors man jau aišku, kad Kvinas galiausiai įgaus kokią nors svarbią rolę ir iki tol jį reikia laikyti kažkur arti, bet šito dalyko beprasmiškumo tiesiog neįmanoma apibūdinti. Beje, Masuka ir jo dukra yra viena didžiausių "Deksterio" nesąmonių, bet taip balsu nesijuokiau jau labai seniai. 6/10

Under the Dome. 1 sezonas. 5 serija
Abejingumas yra žodis, kuris apibūdina visą šį serialą. Na, bent jau jo veikėjus, nes scenaristų vienu žodžiu apibūdinti tiesiog negalima. Aš žiūriu seriją po serijos, bet čia tėra kažkoks chaosas, galintis tapti visai neblogu dalyku, tačiau besirenkantis tik blogiausius kelius. Blogumus galima pradėti jau vien nuo praėjusios savaitės kabliuko, kuomet Džimas bunkeryje atrado merginą, kurios vardo aš niekad neatsiminsiu. Ji buvo absoliučiai pamiršta visą seriją, vėliau paleista ir vėl patekusi į Džimo sūnaus nelaisvę. Tai mes dabar turėtume suprasti, jog jai pagailo vaikystės draugo ir ji dabar turbūt pati užsidarys kalėjime? Iš šios istorijos man patiko nebent tai, kad Džimas nėra visiškai dirbtinis veikėjas ir savo sūnumi jis atvirai bjaurisi. Tuo tarpu kone savaitę turėjęs merginos brolis nusprendė sesers ieškoti likus 5 minutėms iki bombos, bet tuoj pat nusprendė artimiau susidraugauti su lesbiečių dukra, nes tai yra kiekvieno serialo užduotis (jos susitikimas su tėvu yra nepaaiškinamai kvailas dalykas ir "Deksteris" tokį iš konteksto ištrauktą įvykį įgyvendino žymiai geriau). Kalbant apie pačią bombą, juk niekas netikėjot, kad ji susprogdins dangtį? Tai juk įvyks tik po kokių 5 sezonų, ir tai abejoju. O susitikimas su artimaisiais yra dar vienas to abejingumo pavyzdys: čia dramos buvo galima išspausti maksimaliai, bet stovyklos pavyzdys čia tiko geriausiai - artimieji susitiko porai minučių ir jų veide matėsi, jog po kelių dienų jie jau galės susitikti, nors come on, jūs čia greičiausiai ir mirsit, ir tie pasišnekėjimai buvo žemiausias vaidybos lygis. Pastoriaus istorija man čia buvo nesuprantamiausias dalykas, neturėjęs prasmės ir jokio pagrindo. Šiame seriale neveikia niekas, ir net mano taip ilgai lauktas pažvelgimas į kitą dangčio pusę neatnešė daug naudos (nors kažkiek įdomu, jog niekas nežino dangčio kilmės, bet prašau nepradėkit kalbėt apie magiją), bet toks dalykas kaip žiūrėjimo azartas egzistuoja. 2/10

Savaitės serialas - Dexter

Savaitės scena - Dexter. Bet kas tarp Vogel ir Debros

Savaitės citata - Dexter. 'Women's shoes'

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą