2014 m. balandžio 26 d., šeštadienis

Telemano savaitė #73


Hannibal. 2 sezonas. 8 serija. Su-zakana
Bryanas Fulleris niekada neslėpė, kad yra gėjus, kas jums turbūt paaiškina Hanibalo skonį ir visus jo gražiuosius kostiumus. Nemanau, kad visuomeninėje televizijoje būtų einama taip drąsiai, bet būsiu prakeiktas jei po šios serijos daugeliui žmonių nekilo minčių, kad kažkokia aistra tarp Hanibalo ir Vilo gali būti. Na, bent jau galėtų būti. Visi matė, kaip Lekteris pažiūrėjo į Vilą išgirdęs, kad šis žada jį užmušti plikomis rankomis. Tai yra didžiavimasis draugu arba, tam tikra prasme, savo kūriniu, kurį Hanibalas dabar gali stebėti iš arti. „Su-zakana“ kiek suteikia nerimo dėl to, kad Hanibalo ir Vilo poelgiai gali susidėti vien iš to, kaip pastarasis aiškins, jog nužudys Lekterį, o šis jam vis atsikirs, kas gali būti nelabai įdomu. Tačiau veiksmas šiame seriale vis dar yra aukščiausiame lygyje. Turbūt geriausia serialo citata, kurią rasite apačioje, yra susijusi su nuostabiu vaizdiniu, kuomet žmogus išlindo į arklio pilvo. Tai yra tradicija, kurios „Hannibal“ laikosi siekiant parodyti neįprastus nusikaltimus, tačiau ir priežastis, kad serialas kuo ilgiau pasilaikytų nuostabųjį Jeremy Daviesą. Jo vaidinamas personažas yra keistas, bet tikrai įdomus ir galbūt suteiksiantis serialui veikėjų įvairovės, kurios dabar šiek tiek trūksta. Bet net jeigu viskas būtų taip pat, kaip yra, „Hannibal“ išliktų mano mylimiausiu dabar rodomu serialu. 8/10

Orphan Black. 2 sezonas. 1 serija. Nature Under Constrained and Vexed
Turbūt dėl to, kad „Orphan Black“ laukiau taip ilgai, pirmoji antro sezono serija man pasirodė stipriausia iki šiol. Ji man priminė geriausius „Justified“ laikus, kuomet kiekvienoje serijoje buvo sugebėta išgauti kuo daugiau humoro, veiksmo ir dramos vienu metu. Jūs tik pažiūrėkite į sceną, kurioje Alison dainuoja miuzikle. Tai yra absoliučiai nereikalinga, nedaro jokios įtakos serialo ar sezono siužetui, bet ar nuo to kas nors blogiau? Tikrai ne. Linksmesnių momentų, daugiausiai susijusių su Alison, čia ir vėl buvo daug, ir jų kulminacija veikiausiai galima įvardinti moters pagrobimą šiai švilpiant švilpuku ir grobikams pripažįstant, kad pagrobė ne tą žmogų. Ir visgi ši serija privalėjo būti rimtesnė, net jeigu kelis kartus joje pamatėme pusnuogį apsinešusį Feliksą. Saros bandymai ieškoti savo dukros iš pradžių sukelia susišaudymą, o vėliau - sprendimą pakišti savo klonę blogiukams, kad ji pati galėtų įsigauti į slaptą laboratoriją ir atsiimti savo dukrą. Tiesa, paaiškėja, jog jos dukros tie žmonės neturi, tačiau Sara su Paulo pagalba pabėga ir ryžtasi dukros ieškoti toliau. „Orphan Black“ gali paslysti ant to, kad vis giliau ir giliau lįs į slaptas organizacijas, bet pamatęs šią seriją esu įsitikinęs, kad ilgainiui tai taps ne mažiau įdomu. 9/10

Game of Thrones. 4 sezonas. 3 serija. Breaker of Chains
„Breaker of Chains“ turi įsimintinų momentų, tokių kaip Skaliko sprendimas apvogti jį priglaudusį žmogų ar Sienos vyrų ruošimasis mūšiui, tačiau šioje apžvalgoje norisi kalbėti tik apie vieną sceną, kurioje Džeimis išprievartavo Sersę. Per šią savaitę turėjau daugybę diskusijų dėl šios scenos, ir mane labiausiai nustebinęs dalykas šioje vietoje yra tai, jog žiauriai didelė dalis žmonių bando aiškinti, jog čia nebuvo išprievartavimas. Scena, kurioje moteris bando nustumti vyrą ir jam aiškina, jog to nenori, daugelio yra suprantama tik kaip keisti Lanisterių santykiai, ne išprievartavimas, ką jūs. Šioje vietoje negali būti net klausimo, ir man žymiai įdomiau yra situacijos padariniai. Du sezonus Džeimį buvo bandomą pateikti kaip piktą ir kiek nedorą, bet širdy vis dar gerą žmogų, viską pagrindžiant jo santykiais su Briana. Šioje vietoje aš netikiu, kad Džeimis pasielgtų būtent šitaip, bet galbūt tai bus grindžiama tiesiog aistros pliūpsiu ar kažkuo panašaus. Baisiausia šioje situacijoje, tiesa, yra tai, jog scenaristai, aktoriai ir režisierius turi skirtingas nuomones dėl šios scenos, vieniems aiškinant, kad tai buvo išprievartavimas, kitiems - kad ne (scenaristai palaiko pirmąją pusę, režisierius - antrąją, ir dabar jūs galite stebėti, kiek blogybių gali padaryti nesusikalbėjimas). Ką tai reiškia? Tai, kad vieningos nuomonės nėra ir sezonas jau užbaigtas ir niekas nieko neatitaisys, ir ši scena Džeimiui ir Sersei gali neturėti absoliučiai jokių padarinių, nors taip neturėtų būti. Išprievartavimas „Sopranus“ pakeitė negrįžtamai. „Game of Thrones“ gali būti kaip buvęs. 8/10

Mad Men. 7 sezonas. 2 serija. A Day's Work
Sakykite ką norite, bet pagrindinis tokio amžiaus serialo uždavinys yra išlaikyti tą auditoriją, kurią jis turi dabar, ne bandyti kažką naujo vien tam, kad ateitų nauji žiūrovai. O tam pagrindinis koziris yra bandymas išnaudoti žiūrovų prisirišimą prie veikėjų, kuomet net paprastos frazės gali padaryti neišmatuojamą poveikį, kurio serialo nežiūrintys žmonės tiesiog nesupras. Ką aš visu šituo noriu pasakyti yra tai, jog serijos pabaigoje Salės ištartas „I love you“ Dono link mane paliko apšalusį ir beveik su ašaromis akyse, ir neklauskit dėl ko. Taip, serijos pradžioje aš varčiau akis dėl to, kad Salės maištavimas gali būti pateiktas labai perspaustai ir su visais rūkymais ar bėgimais iš mokyklos, kas tiesiog nėra ta mergaitė, kurią pažinome, bet scenaristai suprato lygiai tą patį, tiesiog pasakant, kad ji maištauja vien dėl to, jog jos amžiuje tai yra privaloma, bet tai yra visai ne jos stiliui. Turiu įtarimą, kad šis sezonas ir bus apie atskirus veikėjus ir tikrąją jų prigimtį, ir nesutarimai tarp Niujorko ir Los Andželo, kurie man dar nėra visiškai suprantami, bus palikti nuošaly. „A Day's Work“ turėjo smagių momentų, tokių kaip dviejų sekretorių pokalbis ar Valentino dienos planavimai, bet viskas galiausiai susivedė į Dreiperių šeimą. Su tinginiaujančiu Donu ir maištaujančia Sale priešaky mums nusimato itin įdomus ir stiprus sezonas. 9/10

Fargo. 1 sezonas. 2 serija. The Rooster Prince
„Fargo“ scenaristų profesionalumą galima suprasti iš to, kaip šiame seriale yra suderinami linksmi ir labai rimti momentai. Net ir toje scenoje, kur Malvas kalbasi su šantažuojamu vyru, serialas sugeba iš niekur nieko į kambarį įvestį nesusiprantantį asistentą ir juokauti apie karatistus, kas bet kokiame seriale atrodytų stipriai perspausta. Šiame? Nelabai. Čia vėl galėčiau viską lyginti su „Breaking Bad“, bet kam vargintis, juk seriale vaidina Bobas Odenkirkas, dar kartą įrodantis šitą tiesą. Jo įkūnijamas policininkas yra draugų neįtarinėjantis ir nesusivokiantis žmogus, dar blogesnis savo darbe nei Saulas savajame. Jau tampa aišku, kad pagrindinė grėsmė Lesteriui čia turėtų būti Molė, jį įtarinėdama nieko neslepiant ir iš dalies primenant filmą, bet į jį panašių dalykų čia nėra daug. Kol kas silpniausia „Fargo“ vieta veikiausiai slypi veikėjų plėtojime, ir net jeigu mes matėme su visais besikalbantį Malvą ar atgailaujantį Lesterį, šie jų poelgiai kol kas visiškai neįsiterpia į bendrą kontekstą ir nedaro įtakos kitiems jų veiksmams, kas gali būti greitai ištaisyta, bet tam reikia pastangų. „The Rooster Prince“ sulėtėjo nuo pirmosios serijos, bet tai yra būtina, kad serialas galėtų sukurti struktūriškai kokybišką sezoną. 8/10

Parks and Recreation. 6 sezonas. 21/22 serija. Moving Up
Tikėtis, kad serialas, kuris visuomet buvo bent kiek kritikuojamas dėl savo stovėjimo vietoje, gali sezono pabaigoje peršokti tris metus į priekį ir ten pasilikti, būtų naivu. Tikimybė, kad taip gali nutikti šeštojo sezono pabaigoje, yra nulinė. Kaip gerai, kad „Parks and Recreation“ nėra tradicinis serialas. Po šios dvigubos serijos man pasidarė kiek gaila vien dėl to, kad tai būtų buvęs tobulas viso serialo finalas, net ir su peršokimu laike paskutinėmis minutėmis. Bet iš to, kad čia buvo parodyta, jaučiuosi nusiteikęs optimistiškai, kad pamatysime labai stiprų paskutinį sezoną. Tomo sėkmingas restorano atidarymas reiškia, jog jis pagaliau pasiekė savo svajonę ir turės daugiau laiko augti kaip veikėjas, vietoje to, kad kiekviename žingsnyje apie kažką svajotų. Didysis viso sezono kulminacija tapęs koncertas buvo itin jautri šios serijos vieta, nuo dainų apie Sebastianą iki Endžio grįžimo prie dainavimo, ir net iki Rono susitikimo su Tame. Čia buvo ir pilna mažesnių momentų, tokių kaip eilinis Lario (ateityje tapsiančio Teriu) žioplumas ar Beno supratimas, jog jo žaidimas yra išpopuliarėjęs, bet svarbiausia čia ir vėl buvo Leslė. Netikėjau nei už ką, kad ji imsis to darbo ir paliks savo gimtąjį miestą, bet tokio plano, kad ji liks čia ir dirbs tą darbą, nesitikėjau. Smagu matyti, kad net ir po trijų metų viskas jai sekasi, trynukai yra visiškai sveiki, o ji pati turi tiek galių, kad iš darbo gali atleisti Joną Hammą, kuris komedijose yra tiesiog nuostabus. Nežinau, ar gali būti geresnis komedijos sezono finalas. 10/10

Savaitės serialas - Parks and Recreation

Savaitės scena - Parks and Recreation. Po trijų metų

Savaitės citata - Hannibal. 'Peter, is your social worker in that horse?'

O kokius serialus šią savaitę žiūrėjote jūs?

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą