2014 m. rugsėjo 26 d., penktadienis

Telemano savaitė #86


Master of Sex. 2 sezonas. 11 serija. One for the Money, Two for the Show
Taip ir jaučiau, kad ši serija bus ta, link kurios emocine prasme ir buvo einama visą sezoną. Ją buvo galima pasiekti kur kas lengviau, dėl ko kai kurios serijos jautėsi ištęstos, bet dabar viskas praeityje. Bilo ir Virdžinijos projektas pagaliau įgavo tokį pripažinimą, kokį ir turėjo įgauti. Jų laidos filmavimas apie veikėjus galbūt neatskleidė nieko naujo, tačiau išryškino visas jų savybes, kurios jiems nedavė ramybės šį sezoną. Konservatorius Bilas ir prie padėties besitaikanti Virdžinija prieš kameras atrodė visiškai skirtingi, tačiau - ir to suvaidinti tiesiog negalima, Sheenas ir Caplan čia yra tobula pora - kartu ir labai artimi, vienas kitą suprantantys ir padedantys. Dėl to kur kas didesnė svara tenka Libės istorijai, kuri šią savaitę pasiekia kulminaciją. Mačiau daug atsiliepimų, kad Libės elgesys šį sezoną yra labai keistas ir nepaaiškinamas, ir kad jos susidėjimas su žmogaus teisių aktyvistais daug logikos neturi. Tačiau šios savaitės serija tik patvirtina tai, kad Libė nori bent kokio nors dėmesio iš žmonių, ko jai negali suteikti Bilas, todėl to dėmesio ji privalėjo ieškoti ir rado kito vyro glėbyje. Iš vienos pusės viskas, kas buvo parodyta šioje serijoje, buvo nuspėjama, tačiau galbūt čia yra serialo genialumas - eigoje parodyti tiek daug, kad svarbiausi momentai liktų tik formalumu. Paskutinė sezono serija emocine prasme tikrai turėtų būti įdomi. 9/10

Boardwalk Empire. 5 sezonas. 3 serija. What Jesus Said
Atrodo, kad suprantu „Boardwalk Empire“ kūrėjus ir tai, ką jie dabar bando daryti. Suprantu, kad jie, kurdami smulkias ir ilgai trunkančias scenas siekia, kad jos veiktų abstrakčiai, taptų simbolistinėmis ir išryškintų svarbiausias veikėjų savybes prieš tai, kol žiūrovai su jais išsiskirs. Čalkio ir naujojo jo draugo išvyka pas moteris viena tokių siužeto linijų ir buvo, ir šį tikslą pasiekė išryškindama Čalkio norą likti sąžiningu, bet nevengiančiu save iškelti aukščiau kitų žmonių, kad ir kokioje situacijoje jis bebūtų. Tačiau tokie dalykai kaip dabar rodyta Nakio istorijos dalis, kai serialas siekia nepastebimai (nors visi tai mato) rodyti vyrui artėjantį pavojų ir dar vieną gyvenimo griūtį, ir galutiniame rezultate nieko nepasako, girdi, pasakysim kitą kartą. Įdomu, kaip į visą šią istoriją įsipainios Margaret. Kitokių, naujų spalvų Nakiui ji tikrai gali suteikti ne vien dėl nostalgijos, bet ir dėl jo praeities atsiminimo, kas reikštų, jog tuo pačiu stipriai atsipirktų ir Nakio praeities rodymas ir galbūt panašiais akordais jo istorija ir baigtųsi. Kaip su kitais, sunku pasakyti. Serialas grąžina senus veikėjus, pristato naujus, o liko tik penkios serijos. Jei būtų mano valia, visą laiką praleisčiau su Mikiu ir Narcizu, bet „Boardwalk Empire“ turi judėti - nesvarbu, kokiu stiliumi, - ir užbaigti serialą reikia, dėl ko toks tempas ir tokie sprendimai šiam tikslui nepadeda. 8/10

The Big Bang Theory. 8 sezonas. 1/2 serija. The Locomotion Interruption/The Junior Professor Solution
Per vasarą turėjau užtektinai argumentų, dėl ko dažnai kritikuoju „The Big Bang Theory“, dėl ko kitos komedijos man patinka kur kas labiau ir, žinoma, dėl ko aš serialą žiūriu, jei jis man nepatinka. Jeigu trumpai, kartais TBBT scenaristai padaro kažką, dėl ko galima kone išeiti iš proto, kažką, ko ilgai negalima matyti televizijoje ir kas yra subtilu, švelnu, modernu ir rizikinga. Su apatiniais bėgiojantis Šeldonas į šią kategoriją nepatenka. Nenoriu per daug kritikuoti šio sezono premjeros, kuri sėkmingai daro tai, ką serialas daro paskutinius tris metus, nebandydamas keisti jokių veikėjų („nes žiūrovai juk myli šituos veikėjus, kam jiems keistis?“ O kaipgi...) ir kartu keisti jų elgesį kas dvi minutes. Pripažįstu, kad pirmoji serija padovanojo citatą, kurią rasite apačioje ir dėl kurios aš juokiausi kone iki ašarų, tik didžiąja dalimi čia buvo viskas, ko nors analizuoti tiesiog nėra. Mano planas toks - TBBT viena akimi ir toliau žiūrėsiu, tačiau rašysiu tik apie tas serijas, kurios mane tikrai sudomino. Nemanau, kad jos ateis greitai. 6/10 

Agents of SHIELD. 2 sezonas. 1 serija. Shadows
Na, bent jau galima pasakyti tiek, kad „Agents of SHIELD“ bent jau atrado savo veidą. Jis yra neįsimintinas, nelabai įdomus, bet jis yra geriau nei tai, kas buvo demonstruojama pirmojoje debiutinio sezono pusėje. Visų pirma, veiksmas šioje serijoje buvo toks, kokio galima tikėtis iš komiksų ekranizacijų - neperpildytas sprogimų, bet turintis įsimintinų ir pavojingų momentų, tokių kaip grandinės siūbavimas. Veiksmo nukėlimas į Antrąjį pasaulinį karą buvo reikalingas didžiojo sezono blogiuko pristatymui ir šiokiam tokiam Hayley Atwell pasirodymui, nors viskas toje scenoje buvo sukalta taip atmestinai, kad be šių dalykų ta scena būtų tik laiko švaistymas. Serija turėjo nemažai „Marvel“ būdingų elementų, tokių kaip Kolsono kvailiojimas telefonu sunkiausiose situacijose, tačiau keletas jų išsiskyrė. Vordo laikymas uždaroje patalpoje komiksams būdingu būdu neabejotinai reiškia anksčiau ar vėliau ateisiantį momentą, kai jis ištrūks arba bus paleistas. Aliuziją į Hanibalą, manau, suprato visi, bet jeigu serialas turėtų bent kiek tvirtumo, tas agentas jau būtų negyvas. Tik kalbėt nori ne apie jį. Iš vienos pusės tai, kad Simons paliko Ficą jam sunkiausioje situacijoje man yra absoliučiai neįtikėtina po to, ką jiedu patyrė pirmajame sezone. Iš kitos pusės, tas atskleidimas apie Fico haliucinacijas mane atvirai pribloškė ir yra kur kas įdomiau nei blogiuko pasirodymas dabartiniuose laikuose. Tai yra „Marvel“ visiškai nebūdingas momentas, galintis nuostabiai išplėtoti vieną iš daugybės neįdomių serialo veikėjų ir suteikti bent kiek tamsumo tokiam kvailiojančiam serialui. Norėčiau, kad bent viena iš banaliųjų prognozių nepasiteisintų, bet vilčių turiu nedaug. 7/10

Modern Family. 6 sezonas. 1 serija. The Long Honeymoon
Kelis metus geriausios komedijos kategorijoje „Emmy“ apdovanojimuose triumfavęs serialas šeštąjį sezoną pradeda su veikėja, kurį praėjusius metus buvo pateikta jautriai ir racionaliai, o dabar nuoga šoka prieš kamerą savo kompiuteryje nežinodama, jog yra stebima tūkstančių žmonių. Nes čia juk moderni šeima. Sezono premjera, žiūrint bendrai, nesiskiria nuo ankstesniųjų, tiesiog stengiasi žiūrovus lėtai sugrąžinti į ritmą. Glorijos ir Džėjaus istorija apie senumą/jaunumą buvo daryta jau dešimtis kartų, ir nuo to ji geresne netampa. Kamerono ir Mičelo siužeto linija dar kartą patvirtino, kad serialas savo veikėjus kiekvieną sezoną pradeda kurti iš naujo, anksčiau pusiau supratingą ir jautrų Kameroną dabar paverčiant kažkokiu išprotėjusiu romantiku, kuris negali susitaikyti su prasidedančiu šeimyniniu gyvenimu, kas jau šiaip yra nepatogu. Tuo tarpų Danfių šeimos istorija, be tos absoliučiai nereikalingos paskutinės scenos, nustebino labiausiai, nors čia galbūt dėl to, kad buvau pasiilgęs Bowen ir Burrello vaidybos. Tai, jog šeimos nuotaika ir gyvenimas kelis kartus pagerėjo dėl to, jog visą vasarą tarp jų nebuvo Aleks, yra smulkus, bet į daugiausiai humoro turinčias scenas išaugęs momentas, kas serijos lygį bent kiek pakėlė. Tik vėliau dar kartą įrodė, kad ieškantys subtilumo čia nėra pageidaujami. 6/10

Savaitės serialas - Masters of Sex

Savaitės scena - Boardwalk Empire. Čalkis ir moterys

Savaitės citata - The Big Bang Theory. 'That's why the books are called 'Shelock Holmes', not 'Officer Hernandez.'

O kokius serialus šią savaitę žiūrėjote jūs?

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą